Tack!

Jag har vissa vänner som jag vet att oavsett tid eller rum så kan jag höra av mig, de finns alltid där oavsett. Me dessa har jag delat många skratt och helt underbara stunder med men även en del tårar och mindre roliga stunder. Vi har delat spenderat många timmar på konstiga ställen ihop och gjort konstiga saker, akuten.....en öde ö.... snutit sig i strumpor i brist på annat (bör tilläggas att de slängdes sen)....

Ni fanns där och visste vad som behövdes sägas nu, egentligen inte mycket var ju jag som var tvungen att prata av mig mest egentligen. Fast att höra rösten det blir bra fick mig att må lite bättre.


Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

hahahahahahh!!!! ja herregud strumpan....

Vi finns där alltid U know it!

2009-06-02 @ 18:34:18
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: G

Always...

2009-06-03 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0