Sommarfest

Idag var det sommarfest på jobbet men som ett av barnen sa det går ju inte att ha sommarfest nu när det inte är sommar ute. Imorse när vi träna sånger regnade det ute...=( men så ju längre dagen gick ju mer slutade det att regna. När jag kom tillbaka från rasten sken solen dock utan värme men bättre än regn och nu hade den 2 timmar att torka upp gräset som vi skulle stå på.

Allting gick bra barnen fick massa applåder av föräldrar och släkt som var där. All personal fick en varsin jätte hängkruka med jordgubbsplantor, så fina var de. TACK SÅ JÄTTE MYCKET!

Under min skoltid kan jag inte minnas en skolavslutning i regn och under min arbetstid på skola kan jag inte heller minnas någon skolavslutning med regn, så inte idag heller kunde ju inte bryta trenden med fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0