Snacket går vidare

Ordkriget i årets viktigaste golftävling drar vidare. Fick idag ett inte så lite kaxigt sms av M och jag skickade vidare till prylen och bara skratta, ja vad ska man göra. Ser fram emot denna matchen så mycket och börjar nästan bli nervös över matchen. PRYLEN vi måste bara VINNA det finns inget annat som räknas!!!

Jag kan inte träffa M om vi inte vinner! han kommer vara för kaxig och min telefon kommer aldrig sluta pipa med sms om vinsten.

Men eftersom jag och PRYLEN okey mest jag, är sjukt dåliga förlorare så kommer vi vinna! Dessutom kommer M blir generad över vårat nya golfspråk hahahaha han kommer inte kunna koncentrera sig. Fast den ärliga frågan är väl om jag kommer kunna säga det efter en perfekt drive eller jag bara kommer att garva.

Kommentarer
Postat av: Garpen

Haha, vår plan B kommer ta kol på grabbarna...

2009-06-23 @ 10:11:26
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0