Så händer det grejer i Ellagård!

Samtidigt som en lämnar Ellagård så har det precis kommit en liten ny till Ellagård och grannskapet. Säger ett stort GRATTIS till grannarna som kommit hem med en lite kille.

Japp så idag är det stora dagen jag flyttar och lämnar mitt barndomshem efter 26 år. Känns riktigt bra, men samtidigt är det ju ändå en stor grej. Jo men visst jag har bott själv i huset innan och inte så att jag inte kan ta hand om mig själv. Handla mat och sånt fixar jag, hahah det är inga problem.

Får se hur det blir med uppkoppling av nätverk ikväll, kanske får ni se lite bilder kanske kommer jag inte in på nätet från efter helgen.

Säger bara på återseende och om vi inte ses innan  midsommar ha en underbar midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0