Lycka till!

Garpen ringde och sa Tjena jag tänkte bara berätta att X ringer dig snart för att ställa lite frågor ang golf. Ja lite när man köper utrustning och så. Ja så X ringer om några minuter och jag hann nästan bli nervös. Men jag måste berömma X för att även om du inte visste mycket om golf eller ingenting som du sa så gillade jag dina ideer starkt och det var inga dåliga ideer heller. Jag gillade de starkt!

Me dessa ideer hoppas jag att du kommer långt och jag önskar dig all LYCKA TILL!

Lustigt att tala med en person som man aldrig har träffat eller pratat med innan men att det var så "enkelt" att prata med och inte alls som någon telefonförsäljare. Får be Garpen fixa utgång på Garbo snart med förfest i Solna så kanske man får träffa personen man just blivit kallad för proffs av ;)

Kommentarer
Postat av: Garpen

haha, har mailat texten till X precis =)

2009-06-05 @ 10:41:02
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0