Lägenhetsfix!

Så har man satt sig ner framför datorn efter att ha fixat lite i lägenheten sedan jag kom hem. Sitter och funderar på att koka ett ägg också kanske... är lite sugen men samtidigt lite hungrig åt lite tortilini till middag. Hmm tror faktiskt ska koka mig ett ägg och se om har nått gott te att göra iordning. Ska koka två så har jag ett till frukost imorgon, ibland så är jag ju smart!

Pappa kom förbi och skulle borra lite saker som jag skule ha upp. Tackar Marias mamma för lånet av borren, Tack Tack och samtidigt tackar jag Maria för all hjälp och påskyndning idag ;) Utan Maria hade jag nog fortfarande levt i flyttkartongernas rike. HAhaha och har även en TV nu, var nere och köpte en som jag hade kollat ut.

Även fått upp min magnettavla i köket och börjat fylla mina två bokhyllor i vardagsrummet. Har även bestämt mig för att införskaffa ett nytt vardagsrumsbord och så ska jag köpa en till DVD/CD hylla för mina 2 är fulla med DVD skovor nu.

Jag fick frågan av en kompis idag, trivs du i din lägenhet och svaret är Jag trivs så himla bra =)

När var ute och fixa äggen så såg jag vad Maria hade skrivit på magnettavlan. Åhh det var kanske inte mycket mer starka ord som betyder mycket ♥


Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

mohahahahha!!!! Mitt bomärke vetdu!!

va fin blomman ser ut under!!!

2009-06-24 @ 22:35:58
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0