IKEA besök

Precis kommit hem från IKEA och det blev en hel del, mest ljus men jag känner mig så nöjd efter besöket =) När jag plockade upp sakerna för mamma och visade så blev jag så kände jag ja det var bra saker jag fick ihop även och hundralapparna flög iväg.

Även bestämt mig för att nu ska jag köpa ett soffbord. Har ett i glas som kommer från mamma och pappa men det vill jag egentligen inte ha, vill ha ett svart! Så det får bli ett LACK stort i svart, får se när de ska inhandlas. Just nu är det det och en TV som ska köpas och ja visst ja en hel massa skafferivaror. Mjöl, socker, havregryn mm hmmm kan man önska sig de i inflyttningspresent? HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0