GRATTIS GARPEN!

I helgen så blev Garpen nu en officiell golfare, hon lämnade in sista scorkortet och nu är det enda som saknas att hon har sitt officiella hcp (36) är att min tränare M säger OK och ber de ta bort plus tecknet framför 36 nu. Ja och varför han inte skulle göra det är det ingen som vet, hahah när men han ska fixa de på tor/fre. Garpen blev även medlem på klubben i sön så nu är hon verkligen en riktig golfare med eget golf ID och allt.

Vi spelade i lör och det gick väl helt ok i 10 hål för mig och 8 blandade hål bla de 3 första som gick trögt. Fast med tanke på hur länge sen det jag spelade så är jag nöjd! det är mer än man kan säga om sön spel. Jo fanns glimtar där som jag tänkte jag har inte tappat allt men det gick trögare så kan jag säga. Stora ljushålet var hål 16! Sååå nära att jag äntligen puttade i min örn (eagle) på de hålet men fick nöja mig med en liten fågel (birdie). Hål 16 kommer även att gå till historien för det var på det hålet jag addopterade bort min bebis till Garpen och hon föll för min älskling på en gång. Bebisen fick ta med sig tiger som stöd första tiden i det nya hemmet men jag ska leta upp en ny snuttefilt till min bebis. Jag är på jakt! 

Jag säger bara ta hand om min bebisälskling nu Garpen! 

Garpen svingar nu mot nya mål!
 

Kommentarer
Postat av: Garpen

Tack tjejen, bättre golflärare/förebild får man leta efter =)

2009-06-23 @ 10:10:25
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0