Egen lägenhet och nu med internet!

Ska snart sova andra natten i lägenheten. Ikväll känns det 700 gånger bättre än förra gången, men då var jag ju typ sjuk också visade de sig ju.

Midsommar helgen är över och jag är sjukt sugen och egentligen ska man passa på idag för sedan imorgon är det andra bullar. Eftersom jag inte vet vart min sladd eller min blåtand till datorn är så blir det inga bilder från midsommar idag. Det får bli en annan dag kanske....

Helgen kan iaf kort sammanfattas och säga att den har varit helt underbar! Det var verkligen en helg jag behövde och sen att tillbringa den med trevligt sällskap och mycket skratt gör det inte sämre det inte. 

Sen undrar jag varför diskussionen om hur jag skulle klara mig utan mobiltelefon eller inte kommit upp igen. Jag hävdar fortfarande att jag skulle klara mig utan den i en hel vecka dag!!! Får se om nått händer ikväll med mobilen eller den är tyst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0