Det börjar likna ett hem

Nu så börjar det likna ett hem. Soffan är på plats, soffbordet är på plats, vardagsrumsmattan är på plats ja mycket är på där det ska stå just nu. Men har fortfarande lite kvar att få upp på sina platser, men det blir kvällsgöra nu ett par dagar.

Idag känns som hunnit med en massa massa. Hunnit med att tvätta fem maskiner och inte viste jag att det var så kul att tvätta, hahah. Fick en finbesök av Maria och Alexander och lite hjälp att sätta upp lite möbler. Tack för hjälpen och sällskapet. Sen tack så jätte mycket för blomman ♥ när mamma och pappa kom sa de oj har du blommor här! 

Även hunnit med att handla i centrum, en tur till Rusta och på vägen mötte jag L och luncha/åt middag ihop på restaurang gula måsen. På vägen hem åkte jag förbi lillkillens fotbollsträning och lämnade en sak åt Mutola men stannade även kvar och kolla på träningen. Det snackades en del mammorna emellan där men kan helt klart hålla med om en del. Säger som jag skrev i kommentar på  carpediemdamens blogg. "Ja jag måste ju säga att C var den som var en bra tränare men framförallt kanske det viktigaste en bra förebild. Visa småkillarna på plan hur de ska göra istället för att stå vid sidan om och säga. De gör inte som de säger utan som de gör! " 

Efter träningen tillbaka hem och fixa lite innan jag åkte hem till mamma och pappa igen för att sova.

Lite bilder från gårdagens flytt bjuder jag på.

Denna låda kom ner från vinden. Fick av familjen W i Eggby när tog studenten för exakt 7 år sedan igår.

Mycket var det som skulle med

Fick passa på att gå här när de gick...

tillslut var det fullt.

Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

Puss & Kramen

2009-06-08 @ 17:54:47
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0