Daimtårtan ligger i soptunnan....

och istället så blev det en kladdekaka. Så Susan jag har redan använt mig av mjöl!! Nä daimtårtan hände nått med rean igår och när tog fram den idag var den totalt misslyckad och det går typ inte att misslyckas med den. Som min kusin sa, Hur lyckas du misslyckas med en daimtårta?? Ja jag så jag slängde ihop en kladdekaka men kom på när den skulle ner i formen att jag har ju inge ströbröd eller coccos att bröa med. Men tog lite smör och det gick jätte bra!
Kakan gjorde succé eller iaf sa kollegorna att den var mycket god.

Hade en mycket trevlig kväll med mycket tee eller iaf vissa av oss ;) men ännu mera snack och prat men hann få fram lite tankar om vad vi ska göra också.

Tackar för en mycket trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0