Blev inte som jag tänkt mig!

Första natten blev inte som jag hae tänkt mig... Nää inte alls eller den började bra och jag kunde roa mig underkvällen efter flytten med mms och sms m sommarens hetaste tävling. Säger återigen bara kasta inte sten i glashus!

Mådde inge ba innan  jag gick och la mig men trodde att det var en kombination av allting, sol hela dagen, drukit lite, späänningar mm. Kändes nästan som feber så när kom tillbaka till mamma och pappa tog jag tempen, nop ingen feber 36.5. Tog en tablett och åkte tilllgenheten och gick och la mig. Smnade runt midatt men vaknade upp 3½ timme senare och det var bra raka vägen in på toa. Jag som HATAR att kräkas, tårarna rann fråga mig inte varför men jag gråter alltid om jag kräks. Kröp ner i sängen igen och lyckades somna om men sov dligt fram till klockan ringde vid 630 insåg att jag kan gå till jobbet och ringde bossen och en kollega och berättad. Återigen kräk jag ner i sängen i hopp om att sova. Inte fören 10 tiden somnade jag ordentligt och då sov jag till nästan kl 13.00 och sen efte det har jag mått bra. Känns nästn som jag är lie bakis men annars mår jag bra. 

En sväng förbi Mörby och sedan förbi Solna för att hämta upp mitt sällskap till helgen. Helgen spenderas i Gottröra utan dator och kommunikation (eller har ju faktiskt både mobil och fast telefon där).  

Till er alla stora eller små som läser önskar jag en trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0