Tävlingsvecka och mycket mer....

MIddag är i ugnen och kläderna i garderoben och maten i kylen. Känner mig ganska duktig att jag har fått in allting nu innan, jag brukar vara tok seg på sånt (nja kanske inte plocka in maten men kläderna).

Under v.28 så är det den årliga tävlingsveckan på klubben med massa av tävlingar och det har blivit mycket golf. Mån, tis, ons, tor, lör, under fre blev det bara att vara där och köra golfbil då min spelpartner blev sjuk =(. Fast sen så är det ju det dära med tävlingsveckan att det är inte bara golf utan det är ju en del runt om kring som grillafton och räkfrossa. Utöver dessa två fester så har vi haft egna små tillställningar så det har varit en full vecka eller vad sägs om. 

♦ massa golf....
♦ grillafton.... längsta drive...närmast hål....kaffedrickande....vinster i form flaska vin och handduk (undrar om handduken hade nått med mitt kaffedrickande)....
♦ räkrossa...live band...bröllopspartner.... dans och hoppande.... drinkar....räkor....
♦ sömn....fler tävlingar....grillafton i Abrahamsby....trevligt att vara gäst....mycket skratt....trevligt folk....
♦ pastakväll i stugan.... trevliga gäster....spontanfylla.....vin....rött vin....vitt vin.....vitt vin och fläder vilken hit!
♦ grillafton igen med en trevlig gäst..... Lukas fick vara med.....grisöron....fördrink på altanen....värme fast kallt ute....
♦ 12 timmars sömn.....samtal...ibland är tystnaden bästa vänskapen....
♦ sms...funderingar och tankar......

Ja mycket har man hunnit med och jag är trött och nu ska det bli skönt att lägga sig på soffan och göra ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0