Piff och Puff på nya äventyr

Puff sitter just nu i soffan och kolla på MIB och jag kom precis ut ur duschen. Börja kolla på filmen ja me men hon skicka in mig i duschen men orden: Gå in och duscha nu så hinner du se nått av filmen också! Hahaha bara hon inte tyckte jag lukta illa så... Har ju sett filmen 100 gånger men den är riktigt bra och man kan den utantill. Puff slaggar här och imorgon ska vi spela tävling på Ullna GK och detta dessutom från vit tee. Tydligen är det en massa som har jätte lågt hcp (jag snackar +hcp) men det ska bli skit kul och kunde knappt spela med roligare personer. Bosse bana, ordförande och Puff och jag. 

09.15 imorgon slår vi ut från okänd vit tee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0