Jag fick en klubba!

Kvällen igår var toppen!

Garpen kom och hämtade upp mig och vi åkte och köpte mat på Eldorado och snäll som jag var fixade jag en klubba till Mutola ;) Fin konversation blev det, hihi

Jag - Får jag ta en klubba också?
Personalen - Javisst, lite skrattande
Kund - Men jag trodde man skulle va
ra under 16 (eller sa han 6) för att få en klubba?
Jag - Men den är ju inte till mig
Kund - Visst det brukar låta så ;)
Samtidigt garvar bara personalen.
Jag -
Men det är säkert det är till en där hemma.
Trevlig helg på er!

Kvällen fortsatte men skratt, djupa samtal, inte så djupa samtal, uppdateringar, SingStar och så lite Våghals och ett och annat glas med lite vin. Ojoj va vuxen jag blivit nu som dricker vin och inte öl/cider hahah. 

Vi gick vidare till Bruket och efter ca 3 min promenad var jag blöt om fossingen, skorna läckte lite men vad gör de jag var glad ändå. Framme fick vi lite trista besked som Mutola också blev lite upprörd av, hoppas de löser sig annars mister ju de en flera trogna kunder....

Kvällen slutade inte med ett evigt köande, för vi skippade de och väntade ut kön istället och det visade sig vara ett smart val, det var skönt. Vad ambulansen gjorde därutanför sen kan man undra? För var bara en ambulans inga polisbilar eller jo två poliser men ingen bil vad jag såg så verkade inte som hänt nått... Annan rolig sak på vägen hem, jag hittade en bussremsa som någon kanske hade ..... på så var tvungen att tvätta av den.

Skönt att sova nära och komma hem och inatt blev på höga höjder då jag inte ville sova i bubbens koja. Sov riktigt skönt och var nog lite trött ändå. Vakna vid 8 tiden att brorsorna höll på att flyga runt i sin bur men somna om ganska snabbt, var vaken en stund och snacka lite med Mutola i rummet bredvid men somna om och pallra mig upp vid kvart i 2 då mamma skulle hämta mig vid 14.25. Underbart att sova så länge brukar jag aldrig göra och jag mådde riktigt bra när jag vaknade eller en Alvedon senare.

Sen var jag på lägenhetsvisning med mamma, den var kul och sen så har jag träffat Okla.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0