Viljan att lyckas måste vara större än rädslan att misslyckas!

Träningen idag var kul, men det var lite segt mellanåt. Kanske inte den bästa träningen vi gjort men inte den sämsta heller. På matchen på lördag vill jag hitta samma känsla jag hade i slutet av träningen den var bra och det flöt på och ja det kändes bra helt enkelt.

Innan träningen pratade jag lite med coach, det kändes ändå bra att berätta för honom hur jag kände det just nu. Ser kanske ändå lite annorlunda på saker nu än gjorde innan och fick lite tips som ska tänka på. Ska även få låna en bok, ska bli spännande. Så matchen på lördag gäller det att bara ta det lugnt och så kommer det, som Mutola säger Plötsligt händer det! Kanske lossnar det på lördag vem vet, jag kan påverka det genom att inte tänka och genom att tänka på rätt saker. Förra gången i Vällingbyhallen så gick det bra för mig och jag var nöjd efter den matchen. Så jag har en bra känsla för Vällingbyhallen och det ska bli sååååå kul att lira mot Blacke igen.

Fredagsträningen försvinner för min del imorgon för jag ska på jobbfest och inte vad för fest som hellst. Det är 3rättersmiddag och det är fest för att fira sammanslagningen (uppköpet) av de två företagen. Så de har bjudit in all personal som jobbar inom alla förskolor och ställer till med stor middag imorgon. Ska bli spännade att gå på och får sse om jag känner igen mina gamla dagisfröknar.
Att missar träningen känns lite konstigt, har typ inte missat en träning för en sån här grej på jätte länge. Kändes som var länge sen missade en träning överhuvudtaget men det var ju senast under jullovet och då var jag ju och hälsa på bror min. 

Hade även ett bra snack med vaktis häromdagen ang lite hur man/jag bör tänka och det fick mig kanske att tänka till lite också. Tack för tipsen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0