Västerås-Täby 40-87

Så var första matchen för iår (2009) spelad och jag var jätte nervös innan på dagen men sen när man fick komma in i rätta laddningen släppte de. Under uppvärmningen kändes det bra och jag sprang runt men ett leende på läpparna, men sen under matchen så kändes det som det knyter sig och leendet försvann. Eller i början så är det väl ok och känner att jag får en ny chans ändå när jag får starta tredje (starta första också) men ändå så vill det sig inte. VEt inte vad som blir fel, för försvaret känns ändå godkänt men i anfall är inte känslan bra. När kommer in i fjärde igen så göra jag enkla misstag och kan inte ens lägga i bollen på typ en fri layup, nä då kanske man inte ska spela och lika bra att man inte gör de. Känner mig skit besviken rent ut sagt efter matchen.


Just nu känns det som att denna säsong för min del inte är någe bra, jag vill hitta tillbaka dit jag var innan. Eller är det jag som har för stora krav på mig själv??? Jag vet inte och undrar om det är någon som har några svar, jag behöver de för just nu känns det inge kul. Jag vill hitta tillbaka till den där känslan där jag har självförtroende och kan lita på mig själv och att spelet funkar. Visst någon match har jag väl spelat bra nu ska jag inte rata alla matcher, men just nu är det de negativa som ligger i huvudet. Men fick ett ganska klokt sms av en person efter jag berättat hur det gick, man måste lira dåligt i perioder för att veta vad man är dålig på. Men tror jag också har svårt att lyssna på de rådet.

Matchens skytt är helt klart Lesse som stoppar i nästan 30 poäng och hela 7 treor, det är tufft.

Efter matchen tänkte jag undrar hur detta blir med en bilresa hem nu när man inte är på humör, segt och trist. Men så fel jag fick och det får jag tacka Nasse och Cammo för. En underbar bilresa med er, även om jag var hackkycklingen och hela bilen gaddade ihop sig mot mig. Tarvligt säger jag bara! men trots detta gjorde ni bilresan hem lyckad och jag hade kul och lyckades glömma matchen för ett par timmar.

Nu match nästa helg då mot Blacke borta och jag vill inte ha denna känsla ingen efter den matchen. Jag vill ju känna glädje.


Kommentarer
Postat av: Janice

LENA, lägg in bilderna eller skicka dom till mig!:)

2009-01-11 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0