Västerås nästa!

Om några timmar åker vi till Västerås för att spela match. Vet inte mycket om Västerås mer än att de har en stor ungdomsfotbollsturnering men den vetskapen hjälper inte mig i matchen idag, inte alls. Om Västerås som basket lag vet jag nog ingeting skulel jag tro, jo en sak vet jag att de spelar morgonens match i vitt (Coach sa de idag). 

Under fredagskvällen fick jag två sms som fick mig att verkligen tagga till lite extra. TACK! Jag är riktigt laddad och det är så skönt att det drar igång på allvar nu snart och det om ett par timmar.  

NU börjar nervositeten krypa in i magen, men som någon klok någongång sagt, Det är bra att vara lite nervös i magen men inte i huvudet. Varit ute och gott med Lukas och lyckades att inte alls tänka på någonting och va skönt det var, nu väntar lite rutinsaker att göra bara innan match sen mot Tibble för samling. 

Ikväll ska jag ha en sak i åtanke, HA KUL och lite is i magen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0