Hoppas på sömn i natt

Kom hem från jobbet idag och var skit trött, så borde kanske sova nu egentligen. Imorgon har jag sovmorgon 30 min och börjar inte från 8.30 vilket är helt underbart. Fredagar är sköna dagar, det är chill. Jag har bara 4 barn vid mitt bord och dt är ju skönt istället för 7, visserligen är vi två pedagoger mån-tor vid mitt bord de är de andra två borden inte så jag klagar verkligen inte. Nu på fredagar börjar jag inte alltid 8.30 utan har rullande, men imorgon stänger jag 17.30 så då har jag sovmorgon.

Efter gett Lukas mat och varit ute och gått med honom så la jag mig och slumra på sängen en stund, sov nog ca 20 min jätte skönt. Sen lyckades jag tänka till lite om matchen igår och fick nog ur mig ett par kloka ord. Så sen på träningen kände jag inte för att säga det igen, men sen sa coach typ samma sak ändå.  

På träningen var vi bara 8 st, det var 11 stycken borta från träningstruppen. Några tränar med U18 eftersom de har SM i helgen men resten sjuka, skadade eller borta. Vi hade en kul träning men jag var sååå dålig, ingenting verkligen ingenting funkade. Klart som sjutton jag fattar att jag ska lägag i bollen, tror du jag missar med flit eller?! men visst i stundens hetta kommer kommentarer farande. Jag vet själv hur de kan vara, men jag är inte dum i huvudet och missar med flit. Nää bestämde mig istället för att bara passa av istället. Det dummaste jag kanske gjode under träningen var när jag blev lack under Frodo drill och råkar sparka till C men följden av att jag har ett fin fint blåmärke mitt på smalbenet. Hahaha ibland så straffar sig det direkt!

Nu ska jag sätta på mitt sagoband tror jag och det får mig hur pigg jag än är att somna inom 3 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0