Underbar läsning!

Jag läser en del bloggar, mest vänners men ibland också andra som är kul. Har några favoriter och en av dessa är våra (damlagets) kaptener som bloggar på hemsidan. Mest (99%) är det våran ena kapten Mickan som står för inläggen och jag älskar verkligen hennes sätt att skriva. Det gör inget att det inte skrivs nytt varje dag inte ens varje vecka ;) för ibland kan jag läsa gamla inlägg och bara bli på så bra humör. Jag har helt klart några favoriter på hennes inlägg.

Om löpning klockren beskrivning!
Skilda världar? underbart - jag spelar anfall! 
Vardagsseger - Är man tävlingsmänniska så är man!
och det sista My Back Pages ! Jag är nog en som ältar en hel del, även fast jag blivit grymt mycket bättre på att släppa matcher just nu!

Mickan dina inlägg är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0