Skolan slut!

När jag gick ner för trappan idag efter jobbet så insåg jag en sak. Va skönt jag kommer nu kunna komma hem och inte ha några måsten att göra. Inga arbeten, inga böcker som borde läsas, inga grejer som borde göras och det känns så himla underbart. Jag kan bara komma hem från jobbet och sen vänta in träningen. Det ända jag har som måsten just nu är ju att planera 94 träningarna, men så mycket är inte det ändå.

Nu kan jag läsa en bok och njuta igen, jag läste sjukt mycket böcker för att var mig i sommar och jag ska börja läsa de jag hittade igen. Nää inte samma böcker men samma författare. Men första av allt ska jag läsa en bok som jag fått låna, den heter Bäst när det gäller!


Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS TILL EXAMEN !!!! Och till nya jobbet ! Trevliga arbetskamrater? Kram

2009-01-21 @ 09:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0