Så var första veckan slut

Så var första jobbveckan slut och den slutade tidigt idag, slutade redan 13.00 idag vilket jag tyckte om. Öpnnade imorse så var på jobbet någon minut innan halv 8 men det kompenserades med att jag slutade 13.00 vilket var som sagt helt underbart.

Kom hem och fick reda på att bilen var lagad, lagad och lagad de hittade inge fel på den :s men funkar gör den i alla fall. Jag tog Lukas med mig och traska till verkstaden och sen så åkte vi hem. Jag gick och la mig på sängen och sov en stund (ca timmen) och åkte sedan ner till tjejernas träning. Idag var de 13 st där, hoppas denna veckas träningsnärvaro håller i sig. På sändag spelar vi med 10 spelare mot Åkersberga, ska bli spännande och se om de tagit med sig lite saker från Täby basket cup.

Efter tjejernas träning åkte jag och handlade och sedan till egen träning. Vi fick börja med att värma upp men löpskolning, segt. Men är vi inte varma får vi kanske skylla oss själva.... fast jag tar inte åt mig av allt, körde en övning och hoppade faktiskt hopprep innan och sprang innan träningen me, så jag var faktiskt varm.

Sen var det bara hem och fixa mat och sen blev det One Three Hill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0