Överlevde måndagen och nu är det tisdag!

Och idag är det tisdag och jag har överlevt den också men det gick så mycket enklare, trodde ett tag nästan att skulle bara kollapsa av trätthet på träningen igår. Inge bra tips att jobba från 8.30-20.15 och sen åka direkt ner och träna, nää det är ingen höjdare. Dessutom har jag bara jobbat 2 ½ dagar innan så fortfarande mycket som är nytt, men det flyter på bra tycker jag och jag trivs.  Hade första avdelningsmötet igår men eftersom sista barnet gick ca 17.10 så han jag med att byta om och slänga i mig lite mat innan mötet startade.

På träningen var det fotografering och det gick väl sådär, fast ska inte säga nått innan har fått sett bilderna. Sen träning och jag var sjukt trött men det funkade väl ganska bra fram till fysbanan. Det blev visserligen en riktigt nedbantad version av fysbanan det var bara utfallsteg, armhävningar, slaiding (låter så iaf, stavas?) och kosackhopp sen jobba tillbaka och så klart allt med medicinboll, vi brukar springa en massa och göra lite fler saker. Efter tre av tre varv var jag död och kroppen ville inte resa på sig. Vi körde Frododrill efter de men det gick väl bra att springa en gång sen stupa jag typ ingen.

Så det var måndagen men idag var det tisdag.

Varit inne på lärarhögskolan förlåt Stokcholms Universitet nu för kanske sista gången. Hade ett examinationsseminarium som var obligatoriskt, så tagit ut min första semesterdag redan efter att inte ens jobbat en vecka. Men men thats life, jag välde ju att börja jobba nu den 7 jan och inte den 19 som jag kunde valt.

Annars har jag kollat på Prison Break och det är ju så sjukt bra, älskar serien. Nu kommer de säkert bli jakt igen och nu kommer de kanske byta sida? Hmm Den som lever får se!

Innan träningen var vi ute och sprang i 12 min det var underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0