Om jag skulle klara mig utan mobil???

Mickan och jag har gjort upp ett vad eller inget vad egentligen utan mera en utmaning kanske man ska kalla de. Vi satt och snackade om att jag inte skulle klara mig utan mobil för en helg eller Mickan påstod de. Men jag anser att jag skulle kunna klara mig utan mobil. Jo men visst skulle det kanske vara lite tomt, men ändå så skulle jag klara mig. 

En helg ska Mickan få ta hand om min mobil en helg och vi ska se om jag inte klarar mig, men som Mickan sa vad ska du göra om jag har din mobil inte så att jag kan åka hem till Mickan för att "sno" tillbaka mobilen. Men ska bevisa för Mickan att jag kan klara mig.

Kanske ska låta Mickan ta hand om min mobil till nästa långa bortamatch, undrar hur de skulle gå? Men måste ju få svara på sms om jag får de för att berätta hur matchen gått, men vi kan ju göra upp att det bara är då jag får använda den, detta tål att tänkas på.

En sak kommer sakna är ju klockan, använder ju mobilen som klocka och hur jag jag kunna lösa de då?


Kommentarer
Postat av: Lia

nej.. nej nej, du kommer inte klara det, haha.. du planerar ju att svara på sms under tiden du inte ska ha din mobil, haha, du är rolig du:) puss puss

2009-01-13 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0