Tisdag!

Sitter här och försöker få ihop minst 5 sidor och max 7 sidor skolarbete och det är rätt segt. Har inte fått ihop så många sidor jag vill men det har ändå börjat lossna lite nu. Kan väl sitta uppe en timme till men sen måste jag sova, men känns ändå som att jag har kommit igång och det där med litteratur som jag brukar ha sjukt svårt med är redan löst typ det är najs. Så tyckte att jag var värd en lite paus så då tänkte jag passa på att berätta lite om dagen.

Jobbat till 16.30 direkt till möte i Skarpäng, det gick väl helt ok, sen hade jag lovat att ta F-98 träningen eftersom de hade föräldrarmöte under deras träningstid. Jag har haft de ett par gånger innan så det gick ändå helt ok. De är snälla och jag gjorde typ samma sak som jag skulle kunna gjort med mina tjejer. Så nu sitter jag och pluggar men undantag på detta litta break då. 

Måste berätta en underbar kommentar idag. Började F-98 träningen  med lite bollbehandling och låt de göra lite olika roliga övningar inte bara dribbla dribbla. Sista övningen vi gör är att dribbla en boll med fötterna och en annan boll som vanligt. Då säger en av tjejerna, M säger att vi inte får sparka på bollen, men det gör inget han är inte här nu!  Hahhahah jag visste inte vad jag skulle säga, jag sa men om han frågar vad ni gjort och ni berättar detta så säg att vi i damerna brukar få göra så här ibland. hahah Underbar kommentar från en 10 åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0