Nytt år nya tider nytt jobb

Imorse steg jag upp tidigt, redan 06.45 eller kom nog kanske inte upp försen 07.00 men då blev det lite brått. Började 08.00 och första dagen är det ju bra om man är där lite tidigare än prick hel. Jag knatade hemmifrån ca 07.42 och var på nya jobbet 07.55. Så skönt att ha nära till jobbet, men förhoppningsvis inte så länge till....

Nya jobbet är på en förskola och jag är på en avdelning med barn 3-4 år eller de kanske fyller 4-5 i år. Det är ca 20 barn på avdelningen och vi kommer vara 3-4 personal och det hittills bara bra. Jag trivs än så länmge efetr första dagen och barnen är väldigt snälla och har inte testat några gränser värst mycket ännu heller, skönt. Personalen är väl som all annan förskolepersonal lite äldre, hahah nej men min nya avdelning är yngst i genomsnittsålder.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0