Någon somnar ovaggad ikväll....

Nu pratar jag inte bara om vissa av barnen på förskolan utan om mig själv, är totalt slut. Borde sova nu och varför jag inte går och lägger mig är en bra fråga? Kanske för jag vill beklaga mig lite över min trötthet här för ni ska tycka synd om mig. Fast ni tänker säkert skyll dig själv och gå och lägg dig... Kanske stämmer ganska bra :S
Kortveckan har hitills iaf varit najs och imorgon slutar jag 13.00 och som mamma sa idag. Jag vet en som kommer gå raka vägen hem och slänga sig på sängen. Japp det vet jag me! 

Imorgon är det öppning men slutar tidigt och senare träning med tjejerna, ja jag kommer iaf var adär och sen egen träning och sist men inte viktigast ska jag klura ut hur jag kommer hem från träningen. På lördag match borta mot Västerås :D 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0