Laddar upp med C-vitamin

Sitter här och dricker C-vitaminbrus med jordgubbssmak inte den godaste kanske men får i min lite C-vitamin ändå. Ska gå och lägga mig nu inom snar framtid, men först ska håret få torka lite till....vi skyller på de. Nää men ska faktiskt hoppa i säng snart.

Vaknade med att jag känslan NEJ INTE HA ONT I HALSEN känslan, men det bröt aldrig riktigt ut. På jobbet så var det ganska lugnt har varit ute en hel del vilket var skönt ändå trots att man kände sig krasslig. Vi spenderade utestunden på f.m nere vid fotbollsplanen och barnen sprang och sprang och var helt slut när de kom hem.

Maten var ingen höjdare, jag och fickbullar är verkligen inte bästa kompisar. Däremot ryktas det om lasange imorgon och det gillar jag och bra uppladdning inför kvällen. Imorgon spelar vi match mot Eskilstuna mot ja Eskilstuna och då ska jag F*N vara frisk.

Idag har varit en full dag, jobbat, 94 träning, egen träning och däremellan har jag tagit två stycken power naps på ca 10-15 min och det har kännts som jag sovit i 1 timme. Ser nästan fram emot bussresan hem imorgon och kan sova på bussen även om det inte är så lång resa, men jag lär somna ganska fort efter matchen.

Nej nu ska jag sova! Natti Natti och hur det går på matchen imorgon får ni reda på på torsdag för tror inte orkar blogga imorgon när kommer hem. Blir nog lite sent och eftersom jag lämnar huset vid 7.45 imorgon och sen går till jobbet och sen direkt till samling så blir det nog att sussa direkt när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0