DAGENS GRATTIS!

DAGENS GRATTIS går till en kompis som fyller år idag. STORT GRATTIS!

Börja väl egentligen först prata med honom i sommras men sen så snacka vi inte så mycket mer, men sen när hösten kom och senare i vinter har vi snackat mera. En trevlig prick och blir alltid glad av att prata med honom, han kan få mig att le bara av ingening, oftast....

Jobbigt nog har du fått mig att känna saltet på mina kinder också, kon fortfarande inte förklara varför jag tog det så hårt som jag gjorde. Fast egentligen var det kanske så att en jag insåg just då att  vännen svek mig och att en som jag trodde var en vän inte var det eller det var så det kändes då. Men det är överspelat nu, vännen och jag har pratat ut och jag var egentligen aldrig arg på henne kunde inte bli det på något sätt, bra ändå kanske.... Du och jag har också snackat om det, eller inte om det men om det ändå. Lite läskigt eller som du sa detta kanske låter konstigt men du hade så rätt. Jag sa ingenting men att du märkte det så tydligt, det kanske låter konstigt eller kanske var lite läskigt fast ändå inte läskigt för det var ju så skönt att prata ut lite ändå, bara ventilera ord.
 
Var lite nervös över att träffa dig igen och hade hoppats på att det skulle bli som det blev. När vi senare träffades så var det som förr igen och det kändes bra och jag är glad att vi pratat lite innan om allt, annars hade jag nog haft lite svårt att möta dig.

OJOJ jag som bara skulle säga GRATTIS! Så GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0