Borta bra men hemma bäst!

Är hemma igen efter att varit borta en vecka, åkte ner till Trelleborg förra torsdagen och kom hem från Trelleborg ikväll. Har visserligen inte varit i Trelleborg alla dagar utan några mellandagar i Ängelholm också. Haft det jätte bra och det har varit otroligt skänt att komma bort från allt och alla (höll jag på att skriva, eller gjorde) Fast helt ärligt så bort från vissa saker har varit skönt. Jätte skönt att varit borta från internet i en hel vecka och varit skönt att inte kunna sitta framför datorn. Ja gjorde ett undantag i 20 min en dag i Ängelholm hos kusinerna men var ju tvungen att kolla en sak inför TBC som börjar imorgon och då passade jag på att skriva en liten kort uppdatering här.

Har ju msn i mobilen nu gratis i dryga två månader till och det har varit bra så kunnat pratat med lite vänner under min tid i Skåne. Men annars har det varit skönt att inte haft internet och msn också för den delen, men vissa pratar jag ju oftast med via msn och vi inte ses inte så att man messar till de utan kontakten är där. Bloggen då? Jo den har varit lite saknad den med, men skrivit ner lite saker som ska berätta om, man kan ju inte skriva ner en hel vecka och allt som har hänt men lite saker blir det för det har varit en händelserik vecka.

Men just nu säger jag bara BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0