Blåmärkesperiod!?

Jag tror jag ska skriva in till Våga fråga på RixMorgonZoo och fråga om det är så att man lättare får blåmärken i olika perioder i livet eller vissa perioder man är i. Jag är lite så i vilket fall som hellst, ibland får jag aldrig blåmärken och ibland får jag massa blåmärken. Det spelar ingen roll då om jag får lika dana smällar vid båda tillfällena men ena gången ger de blåmärken andra gången inte. Hur kan de komma sig? 

Toker kan ge mig små men ordentligt synbara blåmärken när hon känner för de, hennes j*vla tjuvnyp och j*vlar va ont de gör. Tur att vi numera alltid är snälla mot varandra och inte "bråkar" mera.

Men nu är det inte Toker som gett mig mina blåmärken denna gång. Ena som jag har mitt på armen är från Blackematchen och ena blåmärket som jag har under knät är nog från Järva matchen och blåmärket mitt på smalbenet är från när jag "sparka" till C på träningen, men hon hade inge märke, ja vissa blir straffade med en gång....   Men det mesiga med dessa är att de gör ont och de förstår ju inte små barn så när de är gulliga och kommer och lägger sig på benen på en kan man inte rycka undan benen eller knappt säga ajajaj för då skrämmer man ju de. hahha

Men detta lilla blåmärke är inget mot de som jag fick förra året i kvalet. Kan fortfarande inte fatta hur det gick till men det fanns där i typ 2 veckor sen också och det var groteskt och ja hur jag kunde spela på onsdagen efter fått de på sön är fortfarnade ett under. Men tror jag trängde bort de onda så och bara körde på adrelanin (heter de så?) för efteråt gjorde de sjukt ont. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0