Bättre idag

Inatt har jag sovit helt ok, även om skulle kanske kunnat sovit en timme eller två till, fast visserligen låg jag och sov mellan 17.30-19.00 igår också. Sjukligt mår jag bättre och kanske försvinner det istället för att brya ut.

Nu är det en promenad till jobbet som gäller och så jobba hela dagen. Efter jobbet möter pappa mig och vi ska åka till centrum för jag ville kolla lite saker. Bok, smycke blandannat. Måste passa på när vi inte har någon träning nu en fredag och hinner inte till tjejernas träning heller då jag slutar 16.30. Nää nu måste jag gå om jag ska hinna till jobbet, idag avgörs också Sverige mot morgonzoo som jag vanligen följer eftersom jag går till jobbet samma tid varje dag precis när de går.

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0