01.50 på Statiol någonstans....

Jag - Har ni öppet hela natten?
Statiolkillen - Ja typ, hade du tänkt stanna hela natten?
Jag - Näää verkligen inte, mamma är på väg att hämta mig.
Statiolkillen - Jaha
Jag förklarar varför jag är där och hur jag kom dit.
Statiolkillen - Alltså JAG HADE BYTT LAG PÅ EN GÅNG! Jag hade bytt lag, FY FAN!
Han går och hämtar en stol åt mig och ler lite och kollar inte på mig längre som jag är en alkis eller nån som rymmt hemmifrån....
Strax efter kommer mamma och plockar upp mig, jag springer ut genom dörren och säger tack och vinkar hej då.
Statiolkillen vinkar tillbaka och säger Hej då.

En av mammas första kommentarer när jag berättar är, bytte ni inte nummer han var ju rätt söt.

Denna konversation låter som hämtat från fyllan, men icke den är hämtat från resan hemmifrån Eskilstuna som inte slutade i Täby utan någon annanstans.... och inte med min vilje....

Kommentarer
Postat av: Lia

hmm.. ja, det låter ju som om du varit med om nåt inte alltför skoj...

jag älskar dig, puss o kram

2009-01-31 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0