Vinst mot Eskilstuna

Sitter och funderar på vad jag ska skriva om matchen idag då?!

Vi vinner matchen med 82-63 och detta gör vi efter att vi ryckte efter halvlek. Första perioderna släpper vi in lite för mycket poäng, någonstans runt 40 pinnar. Tror vi leder i halvlek men vet inte med vad. Sen någonstans gör vi ett ryck och vi stoppar de i försvar. De två sista perioderna gör de ju nästan lika mycket poäng som de gjorde i i vardera av period ett och två.

Fortfarnade inte kommit på nått vettigt och skriva om matchen. Detta är en sån där match som jag inte riktigt kan minnas efteråt. Men vi vinner och vi gör det kanske inte genom att spela säsongens bästa match men vi vinner i alla fall och vi gör det dessutom med nästan 20 poäng vilket är skönt. Detta innebär att vi får inbördes på Eskilstuna, det är trevligt i tabellen.
 
Tack: Efter matchen så kom Mickan fram till mig och sa ett par ord till mig som värmde i mitt hjärta, jag blev så glad.

Känsla: Den känslan som jag har efter matchen idag är så mycket bättre än de senaste matcherna. Det är så här det ska kännas och idag hade jag ett annat lung och en annan ro i kroppen dessutom. 

Betyder: Fick ett sms efter matchen och det som stod där fick mig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0