Trivs på jobbet =)

Idag när jag skulle gå ut fick jag verkligen en aha upplevelse.

Det är sportlov denna vecka men det märks inte så tydligt på förskolan som inom skolan skulle jag tro. Vi har dock haft lite mindre barn denna veckan än en vanlig vecka. Eller förra veckan var ju extrem då var det sååå mycket barn sjuka och denna vecka har fortsatt med ungefär samma barnantal. Idag hade vi 9 barn av 21, som mest har vi haft 13 denna vecka

Idag när jag kom från rasten så tänkte jag att man ska då inte klaga. Jag trivs jätte bra med personal och med barngruppen. Idag fick vi wockade grönsaker med biff och ris och till mellanmål fick vi fruktsallad och yougurt, riktigt smarrigt. Visst det var blött på gården med det vägdes upp av att jag ändå skulle komma ut i 30 min och kunna njuta av solen, något som jag inte skulle gjort annars en dag som denna.

Som en vän sa du har alltid det så här det beror bara på vilka "glasögon" du sätter på dig. Det stämmer så bra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0