Tisdag!

Morgonen började med att jag vaknade upp och insåg att jag har ju inte så ont i benen som jag trodde jag skulle ha. Inser mer och mer för varje dag som går hur underbart det är med en morgonpromenad till jobbet. Skit i cykeln när det är tid för den, gå hinner man fundera på allt och ingenting. Idag var det kallt när jag gick och nästan så jag saknade mina täckisar på jobbet. Underbart det är ändå att gå ut och sätta på sig täckisar och inte frysa. Hellst av allt skulle jag vilja vara lika ledig som barnen och kunna springa runt i bara kalasbyxor (strumpbyxor) fast med närmare efetrtanke så skulle jag inte vilja de och ingen annan heller. Dessutom har jag inga fina kalasbyxor med pippi eller som är väldigt innne med Hello Kitty.

Slutar tidigt på tisdagar 15.00/15.15 så jag han hem och göra klart lite på grejen jag hade kvar. Sen iväg på tjejernas träning. Den började bra och slutade ok, men det var ett tag där i mitten eller nära slutet osm inte var så kul. Men vi hoppar de nu och tror ändå lite luft är rensad och ja jag har viss förståelse. Men jag gör allt vad jag kan för att de ska lösa sig på bästa sätt, jag bryr mig och hoppas att ni vet de, annars hade jag hoppat av långt innan detta.

På vägen hem ringde jag coach och sa att jag inte skulle hinna med egen träning idag. Tog beslutet innan tjejernas träning men fick inte tag på han då. Tror jag tog rätt beslut för jag hade verkligen inte orkat sitta nu och göra klart de sista, för är såå trött och ska gå och sova så fort jag skrivit klart här. Insåg innan tjejernas träning att jag inte skulle hinna med utan att stressa massa och bara må dåligt och jag orkar inte sitta uppe på natten och skriva om jag ska orka jobba imorgon också kl 08.00 Det är ändå lite skillnad på att jobba och plugga, inte så lite heller skulle jag säga. Vara fokuserad minst 8 timmar per dag på barnen och ha koll ändå det är skillnad. Men jag trivs så jag klagar inte. Jag har ju inga måste nu när jag är klar =)  


Kommentarer
Postat av: garpen

Dessutom får du betalt...bara det gör ju allt mycket enklare =)

2009-02-03 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0