Spontan!

Fick ett samtal på förmiddagen som jag blev lide ledsen över, men så efter lite andra samtal så tänkte jag possitivt. Fick nytt samtal när vi satt och åt lunch och då funkade det bättre. Var iväg en timme på rasten och fixa lite grejer och med facit i hand var det tur hade aldrig hunnit det om jag varit där efter jobbet. Så nu väntar jag bara på ett sista samtal och sen så kan jag vara jätte glad. För gäller att inte ropa hej förän man kommit äver bäcken.
Hur allting slutade får ni reda på söndag..... kanske....
Jo men det känns bra i alla fall, va ett telefonsamtal kan göra mycket. 

Nu ska jag packa frukost inför imorgon och sen göra fixa det sista inför resan till Visby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0