Snart match

Viljan att lyckas måste vara större än rädslan att misslyckas!

Denna mening är kanske den mest betydelsefulla som jag kommer skriva idag. 16.30 möter vi BK Järva som vi förra gången förlorade mot med 73-65 så 8 poäng upp har de i inbördes. Det första vi ska fokusera på är vårat spel, vårat spel som vi kan spela och gör vi det kommer de bli tufft med vi går av plan som vinnare!!! Sen 8 poäng är inte så mycket och det räcker med att vi vinner med 9 poäng som har vi innbördes på de, vilket skulle vara jätte skönt. 

Nu ska jag ner och kolla ett avsnitt av One Three Hil för att tänka på annat och sedan äta lunch och sedan göra mina "ritualer" och sedan gå ner till Tibble och kolla herrmatchen 14.15. 

Pratade med min "psykolog" nyss och hon sa ett par kloka ord att tänka på. lycka till och kör över dem...varje skott, varje löpning, varje ögonblick....fokus så går det kanon. Det är ord jag kommer bära med mig ikväll =) Sen sa hon också: dessutom måste du göra minst 10 poäng för mig, resten får bli dina egna =)
Eftersom jag alltid (till 99.9%) lyssnar på henne så är det bara att göra som hon säger.

NU fick jag den där lite nervösa känslan i kroppen, då det pirrar till i hela kroppen och man blir glad, man vet att snart är det match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0