Skönt att lämna Täby...

.. så att det bara rör sig om en helg. Imorgon ca 15.40 bör jag vara på ett tåg eftersom det går strax därefter. Ska åka och hälsa på Okla i Linköping och kommer nog hinna med en visit till Kråkan också. Äntligen kanske jag får se hur hon bor och inte bara utanför hennes hus/lägenhet. Åker imorgon och kommer hem ca 2 dygn senare, är hemma vid 15 tiden på söndag för jag ska ha match med tjejerna kl 18.15 i Vällingby så då blev det hem då. Hade jag int ehaft den matchen så hade jag åkt hem på kvällen och först kollat på Oklas match som börjar kl 15.00. 

Tåget tar ca 2 timmar och kan vara ganska skönt att bara sitta och göra ingenting på tåget ett tag. Ska bara vila och inte tänka på någonting alls. Borde kanske packa lite, men nää jag måste nog sova istället börjar tidigt imorgon. När kommer hem imorgon har jag ca 1 ½ timme på mig att packa innan jag måste bege mig in till Centralen för att inte missa mitt tåg, det vore ju dumt.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0