Ska vi baka skunk?

Helgen har varit underbart mysig. Nja underbart mysig var kanske inte tjejernas match men de vann med 50-29 och vi låter de säga sitt.

Fredagsvällen spenderade jag i soffan framför Lets Dance och lite framför datorn också när de var slut. Mamma är i Vemdalen så jag och pappa var hemma själva med Lukas. Först mötte pappa och Lukas mig efter jobbet och sen åkte vi till centrum och strosa lite. Jag köpte ett nytt smycke till mitt armband (Pandora), en sköldpaadda och så hittade jag en tröja från Carlings. Medans pappa fixa maten så gick jag ut med Lukas och sedan åt vi som vanligt på fredagar mat framför tvn. hahah skulle nästan kalla det en tradition ;) Jag somnade under ca 3 dansnummer i Lets Dance men sedan var jag piggare.

Lördagen sov jag ut på och sedan hade jag match i Fittja sph med tjejerna och matchens höjdpunkt kanske var när motståndarcoachen säger till domaren: Får jag slänga ut de där killarna? och sedan går och slänger ut ett par killar ur publiken som bara var jätte jobbiga.

Lördagskvällen spenerade jag först med pappa och vi åt en god middag, med räkor som förrätt det var länge sen men gott. Kollade en stund på körslaget ihop innan jag åkte över till Maria för att kolla på Batman filmen. Vi såg klart körslaget och sedan satte MAria igång att baka. Fast kleta kunde hon inte göra, det fick jag och bubben göra och nää vi ville inte ha lösnaglar i degen heller. Det blev scones eller som bubben sa ska vi baka skunk? Det gjorde vi på dagis.

Våra skunks..
 
Filmen var helt ok och jag är faktiskt lite förvånad att jag kunde hålla mig vaken hela filmen för jag var bra trött ett tag.

Söndagen har varit helt uderbar den också och den berättar jag lite mera om snart när jag laddat upp mina bilder från dagen.

Kommentarer
Postat av: maria

hahahah ja d va nog ingen fara att få en nagel i degen, men deg under nageln snarare... Men mycke gott resultat :) tack för ett som vanligt trevligt sällskap. Kramen från alex och mamman

2009-02-02 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0