Plötsligt händer de!

Japp så har det äntligen hänt jag ska flytta. Under den tiden jag pluggat har jag verkligen varit inställd på att jag inte kommer kunna flytta för jag får inge lån, jag har inte råd m.m anledningarna är många. Men nu är papprena påskrivna, det hände i fredags.

Flyttar inom 2 1/2 månad damumet är lite osäkert just nu men senast 1 maj tar jag över. Just nu käns allt jätte bra och jag har fått det nästan för bra, jag fick (fick och fick) en 2:a precis som jag ville och och närmre Centrum och centralt kan man knappt komma.

I fredags efter kl 18.00 när jag fick reda på att det verkligen var klart så gick jag runt och bara var glad, sen i helgen har tankarna inte riktigt varit på de, men helt klart har de ändå funnits där. Kan int esäga att det påverkade mig negativt under matchen eller i de förberedelserna till den utan mera åt andra hållet.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och bara vara glad.

Gör som grodan lever på hoppet!
(för plötsligt händer de)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0