Orkar inte

Just nu har jag inte orkat blogga, men jag skriver bara för min egen skull och då skriver jag ju endast de jag känner för. Senaste tiden har det varit lite mycket av allt, jobb, sökande, finnande, vänner, kärlek och ja allting har rört sig om i mitt huvud. Vet inte vad jag ska känna, tro, hoppas eller någonting. Fast tar en dag i taget och jag är glad för allting just nu, det mesta är ju ändå bra. De possitiva tar så mycket över det lilla negativa.

Ska skriva ner lite ord och tankar någon helt annanstans snart och det kanske blir mera för min egen skull än för någon annans skull.

Mycket av mina tankar just nu är på basket och ja så klart min flytt. På ett sätt så är det så verkligt nu det är verkligen sannt med flytten.
Basketen har vi torskat tre raka på men nu väntar de sista fem matcherna och dessa är dessutom hemmamatcher, det ska bli riktigt kul. Vi inleder hemmamatcherna på lördag och sen match söndag och sen torsdag. Kom till Tibble och stöd och i kampen och en kvalplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0