Någon kommer få träningsvärk imorgon....

Japp och denna någon är jag och de som kommer få "lida" för de är mina småtjejer.... Varför de kommer f¨lida för de är för att de också förmodligen kommer gå ifrån träningen men samma känsla som jag idag. Hahha Ja för får vi köra fysbana på måndagar så brukar jag köra lite repris på deras träning på tisdagar, man är väl inte dum heller. De är så oroliga att de ska få stora feta muskler men kan lova de att de kommer inte få de av detta bara lite ont i benen.

Men sen utöver de ska de någ få springa en hel del, fast inte bara springa utan springa med boll. Måste komma på lite roliga övningar, får bli på rasten imorgon. Ska nog köra lite break med de för de behöver de lära sig, passa fram bollen i fart. Så kanske introdusera (stavas?) Estoniadrill!? Sen ska vi nog köra bänkboll och så en favorit Chicago ja får bli uppvärmning. Blir lite övningar så de hittar spelet och öven lite defens för de var de rikigt mindre bra på i helgen....

Annars då så gick träningen helt ok och det var kul att komma igång efter 4 dagars ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0