Mysig söndag med shopping

Söndagen spenderade jag med Mathilda inne i stan. Vi strosade runt lite på stan och gick in i butiker som kändes bra och hittade en hel del saker. Jag ville bara gå och kolla och hitta nått kul, men de jag skulle köpa redan i fredags har jag fortfarande inte köpt.... Fast de är tråkiga saker strumpor.... men men nödvändiga.

Mathilda mötte upp mig och vi gick inne i stan och gick och gick från 13 tiden till 17 tiden och tiden bara rann iväg. Haft en underbart mysig dag med dig och så skönt för vi har kunnat snacka om allt och ingenting under dagen och ändå förvånandsvärt lite basket, eller det blev en del men inte basket så utan det var annurlunda, tror du fattar ;)

Nja men vi hade en liten fika paus.
 
Kom hem och insåg att jag har inte gjort av med så farligt mycket pengar, en hel del på rea och det var de dyraste plaggen men ändå plagg som inte är tidsbestämda så det var riktigt nice och en de rabatter kunde också nyttjas. 

Slänger in bilder från det jag shoppade i fredags med pappa också. 

1)  2)  3)  
1) En jättemysig huvtröja från Carlings (köpt i fre) (rea)
2) En bok (köpte i fre)
3) Trosor från Carlings (köpte i fre) (rea)
4)  5)  6)  
4) Bodybutter från BodyShop
5) Överaskningspaket för 49 kr från BodyShop
6) Hoppas denna är lika bra som min sprayvax som är slut
7)  8)  9)  
7) En topp från HM
8) En grå och en grön mössa från Indiska (tidigare haft en grån men glömde i Tenstahallen)
9) Två par vantar från HM (rea 4.40kr/st var tvungen att köpa två)
10)  11)  12 )
10) Linne från Monki (rea)
11) Toffsar kunde inte motstå asken...
12) Linne från Indiska (rea)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0