Match imorgon!

I tisdags (igår) kom en vändning och jag tyckte det var kul igen, detta var en känsla som kom fram igår som jag saknat. Visst einte riktigt vart jag skulel finna den men tror den växte fram igår under ett samtal. Innan samtalet på vägen dit gick jag och tänkte verkligen igenom hur jag skulle lägga fram det och hur jag skulle säga, men sen när jag väl skulle säga det fick jag inte fram det. Men det vart ett bra, riktigt bra, samtal ändå tyckte jag och jag kände mig glad efter det.

Träningen igår gick mycket bättre än den i måndag och den vill jag bara glömma. Fick dåligt samvete efter den och så ska det inte vara.

Imorgon match igen och det ska bli riktigt kul. Jag verkligen längtar och jag känner mig avslappnad och känner ett ro inför denna matchen som jag inte gjort på ett tag. Jag har en bra känsla och jag känner mig glad. Jag vill verkligen vinna och jag tror så att hela laget vill det och vi gör de om vi lirar som vi kan och om alla kommer taggade.

Ska bli skit kul att spela match imorgon och vi lirar nere i källaren och med lite folk där så blir det lite stämmning också så det ska bli extra kul.

Nu ska jag ta tag i rummet innan jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0