Måndag igen

Så var det måndag igen. Jobbat, handlat, lagat mat och ska nu iväg och träna ja det är ungefär så min dag har sett ut.

Läste Garpens blogg och blev inspererad av ett inlägg hon skrivit som stämmer som om lag. Laget betyder så otroligt mycket som jag ingen som inte håller på med lagidrott (eller annan lagverksamhet) kan förstå. Jag ska skriva om det i ett senare inlägg, det är på G.

Har smält helgen nu lite och det var skönt att vara tillbaka på jobbet igen. De har ändå en viss förståelse för mig där och det är helt underbart, jag har fått undebara kollegor och jag trivs så bra på jobbet. Fast även om jag trovs så bra så saknar jag fortfarande skolan, måste hälsa på snart. Ska ju lämna tillbaka böcker till P och jag vill träffa alla igen.

Nu ska jag byta om och sen åka iväg till träningen och oj va klockan tickar iväg, nu måste jag skynda mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0