Just nu!

* Borde egentligen sova nu
* Trivs fortfarande toppen på jobbet
* Tackar Julia för fina blåtiran....


* Var och skulle handla underkläder med mamma idag och kom hem med 3 par strumpor...så kul var de
* Funderar på oom man 2009 ska vara lite spontan och följa första tanken?
* Åker till Visby på fredag kväll och kommer hem på sön f.m
* Spelar match i Visby 15.30 på lördag men vi tränar först ett lätt pass 10.00
* Jag måste packa till Visby imorgon
* Mamma och pappa åker till Branäs och jag vill följa med för jag vill åka bräda och träffa kusinerna. 
* Har hittat en lägenhet som jag verkligen vill ha! 
* Ibland är någon uppmärksamhet bättre än ingen alls. Att bara vara är ibland jobbigare....  
* Jag kan finna glädjen i det jag gör trots allt annat
* Nu "resa" med laget kommer och jag har fortfarande en gammal i huvudet, men men jag orkar inte bry mig (fast jag gör de).
 * Linköpingsresan var underbart rolig och välbehövd!
* Visby borta i helgen, nog den tuffaste matchen vi spelat som lag. Tänker inte så mycket spelmässigt men allt omkring, varit i Luleå men inte med detta lag.
* Promenadsugen men ingen hund hemma på söndag? Kanske är X det, men skulle jag våga fråga?¨
* Insett att jag har gjort punkt ibland efter vissa stycken och efter vissa inte, orkar inte ändra nu.. Säkert massa stavfel också...
* Nää nu läggdags!

SOV GOTT ALLA!


Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Jovisst är de så! :D älskar också de jag läst iaf =)

2009-02-12 @ 08:51:41
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Garpen

Haha...Lena, håller du koll på säsongens alla blåmärken nu? ;)

2009-02-12 @ 17:02:43
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0