Jag svävar bra i alla fall....

Inte orkat, hunnit blogga innan och så igår när jag skulle göra det var det nått knas med den. Men nu är jag åter igång ett par dagar.

Tänkte bjuda på ett par härliga minnen/reflektioner från Linköping.

Hela lördagen kändes som en söndag men var underbart att det bara var lördag. Kvällen spenderade vi på ett biljardhak och det var grymt kul att spela biljard igen. Efter biljarden gick vi till en kinarestaurang och åt middag och satt och pratade om bla relationen kusiner vs vänner. Lördagsnatten spenderades med poppcorn och film och sen på söndagen åkte jag hem igen. Fick följe av Okla till stationen sen åkte hon vidare till Centrum för att sedan lira match och jag åkte vidare hem till Stockholm och Täby.

Helgens bästa sms: X-antal xider och öl, 1 drink, 2 shottar och ett glas vin. Men svävar gör jag bra iaf. (skickat någon gång vid 3 skulle jag tro)
Hahhahha svaret jag fick på morgonen var ungefär: Jag det verkar ha varit en blöt kväll.
Jag tar då upp telefonen och kollar vad jag skrivit och inser att jag skrivit svävar iställer för ja.... skriv in det med T9 på så får ni svaret, denna dumma av mig bjuder jag inte på helt gratis...

Sagt och hört under helgen: 
* Där var du nära att dra en sån där Lena kommentar....
En gång jag hade en fot sen kom jag till Linköping och ja hade ingen fot mera
* Hon vill ha lingonsylt och är från Ockelbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0