I Linköping och mår bra...

...jo det är sannt jag mår faktiskt bra efter omständigheterna. Fick sova länge idag, vi sov till nästan 12.30 och det var najs.
Okla mötte mig vid tåget igår och vi tog bussen hem till de, men först var vi och handlade lite mat. Redan då var mina fötter blöta och lite frusna, skorna läcker. Vi (jag) bytte lite kläder och vi cyklade sedan ner till en lokal där Okla kände någon som firade sitt exjobb, så det var bjudning på exöl. Vi kom dit strax efter 20.30 och då var det lite folk men kom flera snart. Det var trevligt fast jag inte kände en enda där förutom Okla först. Pratade med trevligtfolk även om det blev en del basketsnack fast det är väl så när man träffar basketfolk. Vi stack hem vid 22.15 och då hade Oklas pojkvänn maten klar när vi kom hem. Det bjöds på torsk och potatis kl 22.40 men var jätte gott.

Efter det blev det lite mera blandat i glasen och vi gick ner runt hörnet för att komma in på stället. Det var ett studenthak och det var trevligt och billigt. Av studenter för studenter. Gjorde av med lite pengar men fick för de Inträde 60kr, 2 shottar och ett glas rött för 75 kr. Det är bra!

Väl hemma vid strax efter 03.00 blev det lite fyllemat... Nja eller mat och mat, en ostmacka och glass heehhe. Gott var det och tror det gjorde sitt till dagen idag för jag mår ju faktiskt ganska bra. Lite trött är jag ju men annars mår jag helt ok. Lyckades somna på soffan igår med alla kläder på eller hade satt på mig pjamasbyxor men inte bytt om för övrigt. Hade inte ens tagit bort sminket och när jag vaknade upp första gången vid 9 tiden orkade jag inte fixa det då. Måste varit ganska trött igår eftersom Okla hade försökt väcka mig igår natt.

Nu ska vi vidare och spela lite biljard och sen ut och äta middag. Ikväll blir det nog melodifestivalen eller en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0