Hatar att förlora!

Igår mötte vi Järva och torskade med 4 poäng tror jag. Men vi kunde lika bra förlorat med 25 det spelar ingen roll de har inbördes på oss nu.... men det värsta av allt var nog att vi kunde lika bra vunnit med 25 poäng också för vi spelade verkligen inte bra.

Jag har inte mycket kommentarer från matchen och hoppas att kunna skriva nått gott om nästa match som vi spelar idag istället. Eller jag har lite kommentarer men de kommer jag inte bjuda på jag sparar de till de som redan hört de. Man får tänka hur man vill men att sedan sätta ord på det i en blogg kanske inte alltid är det klokaste, jag väljer därför att avstå idag.

Hade en jätte trevlig kväll med Garpen igår, middag och bio och även om jag inte riktigt kunde släppa matchen så kunde jag göra det lite. Hade jag varit hemma hade jag inte varit glad, så mycket kan jag säga.

Vad är självförtroende och kan man få det i ett sms? Ja jo jag fick nog en hel del från dig i ditt sms, du känner mig så pass bra ändå och jag blev tårögd av ditt mess, men att börja gråta mitt i KC näää jag höll tårarna tillbaka då. 

Idag ska jag göra 10 för dig Garp, gjorde det inte igår =( och jag har inte råd att betala 2 till jackor till dig idag igen räcker med de igår.... Men kom ihåg att du ska göra 2 pinnar för mig ;)  


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en fin dag =) Ska du göra något roligt?

2009-02-22 @ 11:54:04
URL: http://joannaz.blogg.se/
Postat av: Garpen

Gjorde min 2 baljor, avgjorde matchen och blev matchens lirare...räcker det?

2009-02-22 @ 18:44:41
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0